Noutăți factureaza.ro
White label - schimbă semnătura aplicației
De acum poți modifica semnătura aplicației, care apare în toate documentele generate (textul "creat prin factureaza.ro").
Funcția este disponibilă abonamentelor Business și Premium.
Notifică-ne instantaneu despre efectuarea plății
De acum poți introduce plata pentru abonament direct din contul tău.
Astfel, dacă uiți să achiți abonamentul - ni se întâmplă tuturor - poți reactiva contul tău imediat după ce faci plata, fără să mai fie necesar
să ne trimiți vreo dovadă.
Preluare curs de schimb BNR + x%
De acum poți prelua automat cursul BNR + x% (de ex. BNR + 2%). La configurări poți selecta cursul de schimb implicit care va fi folosit la facturile în monede externe.
În câmpul de explicații al facturii poți folosi textul CURS_SCHIMB - acesta va fi automat înlocuit folosind cursul de schimb selectat.
Paginare și căutare(filtrare) în documentele standard
Am introdus funcția de paginare și de căutare(filtrare) în listele de Documente standard și șabloane de Documente standard.
Criterii de sortare la liste de facturi
A fost introdusă posibilitatea de a selecta criteriul și ordinea de sortare a listelor de facturi.
Optimizare fișa client și liste facturi
Am optimizat fișa de client și listele de documente. Vei vedea mult mai ușor suma restantă pentru fiecare client.
De asemenea, am introdus atenționări în cazurile complexe, în care facturi stornate integral sau parțial au chitanțe sau plăți ale căror sumă depășește totalul facturii.
Verificare alocare numere în serii - detectarea discontinuităților(găurilor)
Aveți de acum la dispoziție o funcție pentru detectarea discontinuităților(găurilor) în seriile de facturi, proforme, chitanțe și avize.
Mai multe detalii se găsesc în secțiunea Întrebări frecvente (FAQ)
Taxare inversa, trimitere facturi folosind propriul server de mail
Am extins funcționalitatea de TVA special pentru taxarea inversă.
Pentru conturile Business și Premium am introdus posibilitatea de a trimite facturile prin email, folosind propriul server de email.
Gestiune facturi stornare
Toate facturile de stornare pentru a anumită factură vor fi de acuma listate în vizualizarea detaliilor facturii.
Facturile de stornare se vor lua în considerare la calculul soldului anterior și a totalului de plată în cazul abonamentelor cu calculul soldului anterior.
Acces API
API-ul a trecut faza de teste și poate fi folosit acum pe conturile Standard, Business și Premium. Momentan numărul de accesări se ridică la câteva mii pe zi.
Așteptăm cu interes implementările voastre pe baza APIului ! Aici aveți documentația.
Acces API - Beta
Interfața API permite integrarea factureaza.ro cu alte sisteme informatice (de ex magazine online, CRM, etc). Poți astfel automatiza procesul de facturare în orice alt software folosești.
Accesul API este momentan în Beta și este accesibil tuturor utilizatorilor factureaza.ro
Citește mai multe în documentația API
Am introdus limba maghiară
De acum poți crea facturi, proforme, avize și chitanțe și în limba maghiară. De asemenea, au fost introduse și mesaje standard în limba maghiară pentru trimiterea facturilor pe mail, mesaje la încasare și mesaje automate la întârzierea plății.
Integrare openapi.ro
Folosim openapi.ro pentru diverse informații necesare bunei funcționări: date de pe mfinante.ro, validare CIF, validare CNP, validare IBAN adrese, cursul valutar, etc.
Îmbunătățirea interfeței date bancare, formular facturi, noi funcții la explicațiile documentelor.
- Am refăcut din temelii interfața de administrare a datelor bancare
- Am simplificat și reînnoit parțial formularul de editare a facturilor
-
În explicațiile facturilor poți de acum folosi următoarele demarcatoare care se vor înlocui automat cu valorile lor corespondente:
- TOTAL_CANTITATE - cu cantitatea totală a produselor / serviciilor
- NUMAR_LINII - cu numărul de linii de pe factură
- NUME_UTILIZATOR - cu numele utilizatorului care emite documentul
- PRENUME_UTILIZATOR - cu prenumele utilizatorului care emite documentul
- CNP_UTILIZATOR - cu codul numeric personal al utilizatorului care emite documentul
- DOCUMENT_IDENTITATE_UTILIZATOR - cu detalii despre documentului de identitate al utilizatorului care emite documentul
Am implementat un sistem de drepturi care permite restrictionarea accesului la anumite documente și serii.
Am implementat un sistem de drepturi care permite restrictionarea accesului la anumite documente și serii.
Pentru detalii despre cum să activezi și folosești sistemul de drepturi, poți consulta secțiunea aferentă din manualul de utilizare
Sistemul de drepturi este accesibil pentru conturile Standard, Business, Premium