factureaza.ro
Tu ce facturezi azi?

Abonamente

este conceput pentru nevoile tale. Prima lună este gratuită.

Susținem inițiativa și spiritul inovator. De aceea, îți punem la dispoziție abonamente variate, în funcție de volumul activității tale.

Prima lună este gratuită

Plată anuală
6 luni
3 luni
Plată lunară
- 10%
- 7.5%
- 5%
0%

Abonament lunar

Poți să treci oricând la alt tip de abonament.

Free
0
RON
Basic
12
RON +tva

lună
Standard
35
RON +tva

lună
Business
70
RON +tva

lună
Premium
100
RON +tva

lună

Documente incluse lunar

Numărul de documente este calculat ca suma numărului de facturi, proforme, chitanțe, avize emise intr-o lună.

Free
5

documente
Basic
25

documente
Standard
250

documente
Business
1000

documente
Premium

documente

Utilizatori incluși în abonament

Care pot folosi aplicația în paralel.

Free
1

utilizatori
Basic
2

utilizatori
Standard
10

utilizatori
Business
25

utilizatori
Premium

utilizatori

Integrări eCommerce, ERP, acces API

Integrează factureaza.ro cu sistemele tale proprii (magazine online, sisteme de managementul clienților, etc).

Free
Basic
Standard
Business
Premium

Emitere automată de facturi

Poți programa emiterea periodică de facturi (de exemplu, lunar).

Free
Basic
Standard
Business
Premium

Branding documente

Adaugă logo-ul şi ştampila ta pe facturi și modifică aspectul acestora (font-uri, culori etc.).

Free
Basic
Standard
Business
Premium

Branding avansat, configurare layout documente

Configurezi exact ce date se afişează pe factură pentru firma ta şi clientul tău. Configurări avansate nota de subsol(footer).

Free
Basic
Standard
Business
Premium

Sistem de drepturi

Permite restricționarea accesului individual per document și per serie de documente.

Free
Basic
Standard
Business
Premium

Contracte și documente standard

Automatizează crearea contractelor pentru clienții tăi pe baza unor documente șablon încărcate anterior.

Free
Basic
Standard
Business
Premium

White Label

Poți scoate textul "creat prin factureaza.ro" de pe facturi și poți folosi propriul server de email pentru a trimite facturile.

Free
Basic
Standard
Business
Premium

Audit fiscal avansat al clientului

Stare companie, impozitare, tip TVA, evoluţie cifră de afaceri, profit, număr angajaţi, rapoarte distribuţie clienţi după cifra de afaceri / cod CAEN

Free
Basic
Standard
Business
Premium

Suport

Rezolvăm împreună orice problemă legată de serviciul nostru - live chat, telefon şi email.

Free
Basic
Standard
Business
Premium

Creează-ți un cont!

Facturezi instant.

Există o perioadă minimă de achiziționare a unui abonament?

Nu. Prima lună este gratuită iar la momentul alegerii unui abonament superior poţi alege perioada de plată - de la lunar la anual.

Pentru abonamentele achitate în avans vei beneficia de următoarele reduceri:

10% pentru abonament pe 12 luni
7,5% pentru abonament pe 6 luni
5% pentru abonament pe 3 luni

Preţurile nu conţin TVA.

Având în vedere comisioanele bancare percepute, abonamentul Basic se achiziționează pe o perioadă de minim 3 luni.


Cum pot achita costul abonamentului?

Plata poate fi realizată în două moduri:

online - prin card sau mobilPay

sau prin transfer bancar într-unul din conturile:

  • RO45 INGB 0000 9999 0357 2999 (ING)
  • RO45 BTRL 0330 1202 6839 68XX (BT)
  • RO98 BREL 0005 6004 0074 0100 (Wise)

Am atins numărul maxim de documente și de utilizatori alocați abonamentului meu. Ce se întâmplă?

Din momentul emiterii numărului maxim de documente,

fiecare document suplimentar va fi taxat cu 1 leu.

Odată atinsă limita de utilizatori din cadrul abonamentului,

vei achita 6 lei pentru fiecare utilizator adăugat.

Vreau să îmi schimb tipul de abonament. Este posibil?

Da, în orice moment poți alege un alt tip de abonament. De asemenea, dacă vrei să renunți la serviciul de facturare, poți reveni la modul gratuit, urmând a avea acces la toate documentele emise anterior.


Limitări tehnice

însemnă nelimitat. Dacă optezi pentru Premium nu există o limită pentru numărul de documente incluse lunar, şi nici pentru utilizatorii incluşi în abonament.

Pentru a garanta stabilitatea infrastructurii noastre, impunem unele limitări tehnice tuturor conturilor, şi anume:

max. 500 documente pot fi create / modificate pe oră
max. 5000 documente pot fi create / modificate pe zi
distribuţie temporală rezonabilă a tuturor operaţiunilor